Underbar helg!

Vilken underbar helg! Fredagen tillbringade jag och Hampus i Jönköping, gick i hur många affärer som helst och Hampus handlade kläder för över 3000 kronor.. Nu är han iallafall välklädd vill jag lova. På kvällen käkade jag middag hemma på Parkudden, Daniel och syrrans Tobias kom också dit.
Igår åt jag middag hemma hos Kothe. Sen blev det bowling för hela slanten. Jag vann över Daniel så han är skyldig mig en mosbricka..! Efteråt så gick vi till Harrys där jag och Elin rockade loss ordentligt på dansgolvet! En annan som rockade loss var Johan, såå sköna moves! Ha ha..
Nu sitter jag i sängen och laddar ner lite film. Hoppas att den är klar snart så att man kan börja kolla. Ikväll blir det Gruppen för särskilda insatser, den ska vara riktigt bra. Såg dessutom twilight i morse, bra som alltid! Fint med lunga söndagar, det diggar jag stenhårt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0