Uppdatering från jobbet.. igen!

Sitter på jobbet igen.. Känns som om jag bara hinner uppdatera när jag är här.. Illa. Men snart kommer internet och då blir det lite lättare hoppas jag :) Har inte kollat min facebook på år och dag, känns som om jag börjar få lite abstinens!
Idag har jag tillbringat nästan hela dagen på Rosenlundsbadets relaxavdelning. Jag och Daniel har badat bubbelpool och ångbastu i mängder! Kände mig nästan som ett russin ett tag.. :) Fatta lyx på en söndag! Sen kom vi hem, käkade tacos och sen åkte jag till jobbet. Har inte sovit så mycket idag och att bada tar verkligen på krafterna så jag är rätt slut nu.. Skönt att man bara jobbar en natt, sen blir det dagpass resten av veckan!
Nu måste jag jobba lite...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0