Var fan är snön..?

Alla tjatar om att det snöar här och där, men varför har snön inte kommit till mig..? Jag som faktiskt tycker att det är mysigt med lite snö (iallafall de första 50 minuterna..). Ser dock fram emot att få sitta framför brasan med massa filtar och dricka glögg, det är det mest positiva med vintern!
Idag ska jag jobba, först på dagis till kl 17 och sen på hemtjänsten 21-07. Alla verkar tycka så synd om mig för att jag jobbar, speciellt på helgerna.. Men allvarlig, då skulle det ju vara synd om hela Sveriges arbetsföra befolkning :) Nästan alla som jobbar inom vården jobbar helger emellanåt, jag har tur som bara jobbar var 3:e! Tänk att jobba varannan helg, usch och fy!
Nähä, nu har jag lite att göra innan det är dags för jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0