Världens bästa jobb!

Kan ni förstå att jag har ett av världens bästa jobb..?! Varje gång det är dags att jobba känns det bra, inga jobbiga ångestkänslor som kommer krypande utan snarare tvärtom. Naturligtvis kan man vara trött och vilja stanna hemma och sova istället men det bär aldrig emot att gå till jobbet. Så skönt!

I natt jobbar jag med Lena, en riktig toppentjej. Hon pratar och står i så trött hinner man aldrig att bli. Har precis fikat lite, ätit smörgås med baconost och avocado. Dessutom hade Lena med sig kanelbullar så nu är jag proppmätt.

Imorgon ska jag soova. Sen måste jag en runda till systemet och sen ska jag göra en annan grej också, men det säger jag inte vad det är. Några hemlisar måste man ju få ha :)


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jobba natt är de bästa som finns!! Jag saknar de verkligen!

2009-10-22 @ 10:16:15
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0