Ändrade planer..

Åhh. Det första jag fick se när jag kom till jobet idag var en stor grön lapp:

Till Madde: Det är väl okej om du jobbar till halv 4 idag? Du fick fel tider förra veckan..

Tack så mycket, jag som inte alls hade gjort upp andra planer för eftermiddagen eftersom jag egentligen skulle slutat redan halv 1. Skulle äta lunch med mamma, träna och fixa lite annat smått och gott. Men nej, tydligen inte.. Jaja, jobb är alltid bra förstås så jag ska inte klaga alltför mycket!

Hade en riktig toppendag igår. Sov bara 2-3 timmar men inte var jag speciellt trött ändå. Gick en fin promenad, åt på Max, låg och solade ute på Parkudden, fikade med farfar, åt tacos, kollade på Kenny Starfighter och hamnade i sängen redan kl 20. Sweet eller vad?!

Skulle dock behövt ligga i sängen hela dagen känns det som, jag är rätt seg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0