Dåligt, jag vet!

Mmm, I know.. Det är svårt att uppdatera utan internet. Det finns väldigt mycket som är svårt utan just internet. Kolla mailen, läsa bloggar, kika på facebook, kolla banken, läsa nyheter och massa massa mer. Känner sig nästan lite handikappad, eller så är man bara alldeles för bekväm av sig. Lutar nog åt det senare i mitt fall.. :)

Just nu sitter jag i Forsheda. Det gamla huset är nästintill tömt, datorn och lite bokhyllor står kvar. Likaså matsalsrummet och källaren i det andra huset. Men mycket är redan flyttat och installerat i det nya huset. Kommer att bli kanon, känner det på mig. Dock är både syrran och pappa jättesjuka. Lutar faktiskt lite åt svininfluensan, så jag försöker hålla mig undan så gott det bara går. De får ligga i sina sängar så kan jag hålla mig i de andra rummen så länge..

Har dammsugit hela huset idag (det gamla alltså) för de nya ägarna kommer och kolla imorgon. De kan ju få slippa se alla våra gamla dammråttor iallafall :) Ska börja skruva ner lite lampor och köra ut ett lass till Parkudden..

Behöver nog inte träna på en vecka iallafall. Tycker att jag har fått bra med träning i helgen, burit och flyttat en massa :)

Nu måste jag fortsätta.. Hörs snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0