100 saker om mig.

Bara för er så har jag fyllt i 100 saker om mig själv. Sånt hinner man att göra när man är sjuk :)

1. Tre namn jag lyssnar till: Madde, Madeleine, Andersson (även Fröken Andersson går bra)

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Jag är rätt grym på att vaxa bilar

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Har ofta alldeles för mycket att göra för mitt eget bästa

4. Detta är jag rädd för: Ormar, big time!

5. Tre saker jag vill ha varje dag: Mat, sällskap och ett gott skratt

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Bada i närheten av där jag har sett en orm,  äta gåsleverpaté,  göra någon illa med mening.

7. Detta tycker jag om att göra: Äta mat,  umgås, gå på bio, jobba.. Jag gillar det mesta!

8. Detta vill jag göra just nu: Äta pizza.

9. Bästa känslan: ”Jag klarade det!”

10. Värsta känslan: Ensamhet

11. Egenskaper jag gärna ser att min partner har: Omtänksam, rolig, glad, ärlig och lite småtokig.

12. Är jag kär just nu? Ja..!

13. Jag vill gifta mig… med en underbar man någongång i framtiden. Rockbröllop, hell yeah..!

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Ta MC-kort, dyka på ett rev och resa långt, långt bort.

15. Min käraste ägodel: Jag har ingen speciell men jag tycker mycket om mina fotoalbum, min dator, min mobil och min kamera.

16. Något jag vill ha i present: Green Days nya skiva kanske..?

17. Detta har jag på mig just nu: En tjock luvtröja och mjukisbyxor, har ju precis stigit upp ur sängen.

18. Favoritkläder: Mjukisbyxor och tjocka lumpenstrumpor

19. Favoritdjur: Tiger

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Rock, rock, rock.

21. Favoritlåtar just nu: Allt från Volbeat (speciellt I only wanna be with you), möjligen några radio-pop-låtar också.

22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Roligaste ämnet var psykologi utan tvekan. Tråkigast var naturkunskap (enbart beroende på läraren dock).

23. Stjärntecken: Oxe

24. En bok jag älskar: Stieg Larsson trilogin

25. En film jag älskar: Gone in 60 seconds.

26. Tv-program jag gillar: Kollar inte mycket på tv så jag hinner aldrig följa några serier, gillade dock Anna Phil när den gick.

27. Favoritdoft: Syrrans Burberry luktar otroligt gott eller Hugo Boss woman.

28. Detta äter jag gärna: Tacos for ever and ever.

29. Dricker helst: Till vardags: vatten eller mammas flädersaft. Till fest: Öl, cider eller Kapten och cola!

30. Favoritgodis: Choklad!

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Australien och/eller Irland

32. Färg på mina ögon: Blå (men även lite, lite bruna)

33. Min längd: 161.5 cm

34. Jag tror på: Inget, men I want to belive :)

35. Jag spelar: gärna Guitar Hero eller Monopol

36. Person jag beundrar: Min mamma

37. Så här bor jag: Just nu är den fasta adressen en säng ute på Parkudden, har inte ens ett eget rum än.

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Noll, de ligger redan i soptunnan!

40. Det här gör mig avtänd: Kaxiga, fulla och odrägliga killar..

41. Favoritfärg: Svart, även mörklila just nu.

42. Favoritcitat: Allt som du gör kan jag göra bättre. Allt som inte dödar, härdar! Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen (de två sista är citat från lumpen, i like)

43. En hemlighet jag vet: Det är ju hemligt!

44. Bästa present jag fått: Min kamera och möjligtvis segelflygningen över jönköping!

45. Senast köpta skiva: Senast köpta..? Senast brända: Volbeat!

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Det mesta faktiskt. Min kropp är relativt stark, om inte annat så fyller den sin funktion och tar mig genom livet utan problem.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Det man inte är nöjd över kan man faktiskt göra något åt dvs träna mer, vilket jag gör när jag är frisk!

48. Udda förmåga/egenskap: Jag kan lägga upp benen bakom nacken. Har extremt lätt för att lära mig låttexter.

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En iller såklart!

50. Vad lyssnar du på just nu? Spotify

51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Jag ska städa en bil, äta pizza med Daniel, duscha, träffa Hampus och laga mat, sova ute på Parkudden.

52. Var är dina föräldrar födda? Sverige..

53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Adobe reader

54. Vilken är din favoritrestaurang? Mangos i Skövde och Fredriks böfhouse i Fredrikshavn.

55. När badade du i en pool senast? I våras, simmade några längder i Värnamo.

56. Har du varit med i någon skolpjäs? Nix, var aldrig tillräckligt intresserad.

57. Hur många barn vill du ha? Har alltid sagt att jag inte ska ha några barn..

58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Allt med Linda Bengtzing, hon är hemsk!!

59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Ja

60. Vad har du för TV-kanaler? De vanliga..

61. Har du åkt moped någon gång? Såklart. Har haft en egen Speedfighter 2, röd och göör läcker!

62. Har du busringt någon gång? Ja

63. Har du fått felparkeringsböter? Ja

64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Yes, har hoppat bungy-jump, fett niice!

65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Thailand eller USA

66. Har du en egen trädgård? Nej

67. Vilken är din favorit bland tecknade serier? Gillade Piff och Puff när jag var liten, Räddningspatrullen.

68. Kan du alla orden i nationalsången? Såklart, man har väl gjort lumpen!

69. Badkar eller duschkabin? Badkar

70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Flickan som lekte med elden

71. Favoritpizza? Kebabpizza, möjligen Milanospecial.

72. Chips eller popcorn? Chips

73. Vilken färg på läppstift använder du? Använder inte läppstift, aldrig någonsin!

74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Va? Öhh nä?

75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Nej

76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin

77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Det var med Daniel i Växjö. Käkade kinamat utomhus.

78. Favoritchoklad? Japp!

79. När röstade du senast? I valet senast..

80. När åt du en hemodlad tomat sist? I somras på Soläng

81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Nää, men några medaljer i bland annat tae-kwon-do och i go-cart.

82. Är du bra på matlagning? Nja.. Daniel säger ja..

83. Klarar du att tanka själv? Tanka? Måste man göra sånt också..?

84. Har du beställt något från något av de där shoppingprogrammen som går på reklamteve-kanalerna? Nej, så dum är jag inte.

85. Pepsi eller Coca Cola? Coca cola über alles!

86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? Räknas lumpen? Såklart!

87. Vad var det senaste du handlade? Bilschampoo

88. Har du kräkts offentligt? Nej.

89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Den sanna kärlek i sådana fall. Mångmiljonär ska jag bli på triss ändå :)

90. Tror du på kärlek vid första ögonblicket? Nja, snarare stark attraktion vid första ögonkastet.

91. Har du ringt något betalnummer? Nej.. Eller jo, nummerupplysningen då.

92. Kan man vara vän med sitt ex? Klart att man kan, bara båda kan komma överrens.

93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Mamma

94. Hade du mycket hår som liten bebis? Det får ni fråga mina stolta föräldrar

95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? Ett ganska gammalt meddelande som spelades in när jag gick i 7:an-8:an ungefär. Låter dock inte som jag enligt säkra källor..

96. Vad har du i din väska? Vilken av väskorna..?

97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Tar av mig kläderna såklart.

98. Vad är du tacksam för idag? Att jag och alla runt omkring mig mår bra.

99. Var hittade du den här listan? På camillas blogg

100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Ha ha.. Jag skulle vilja att Hanna, Frida och Syrran svarar på alla frågor och lägger ut på sina bloggar. Nu! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0