Effektivt arbete!

Helvete vad effektiv jag är ibland. Ni anar inte hur mycket jag har gjort idag egentligen..! Kan meddela att lilla fröken Andersson befann sig på gymmet kl 07.00 i morse och efter det har allt bara rullat på. Underbart!

Nu har jag ätit en skål med fruktsallad och hållt på med datorn en stund. Har formaterat hela datorn och nu hoppas jag på att den ska fungera som vanligt, fast 10 gånger snabbare förstås :) Har dessutom kollat igenom nästan alla dokument, sorterat och slängt. Likadant med alla kort och filmer. Man samlar på sig mycket skit genom åren, men förbannat mycket roligt också!

Nu måste jag nog fortsätta..

Kommentarer
Postat av: Hanna

lägg upp några gamla roliga bilder då! =)

2009-09-28 @ 20:15:03
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0