Flickan som..

..lekte med dagisbarnen. Den nya filmen som visas på bio senare i år. Inkluderar det nya stjärnskottet Madde som spelar huvudrollen i denna intressanta film innehållande scener från bland annat; "Hoppa hage", "Leka Tafatt", "Hinderbanan", "Fruktstund" och "Efter-maten-mys".

Jag ska på bio ikväll. Flickan som lekte med elden. Boken var förbannat bra så jag hoppas att filmen håller lika hög standard! Det bör den göra med tanke på att första filmen i serien var väldigt bra..

Imorgon blir det kräftskiva hos Simon och Elin. Det är dresscode så det är finkläderna som åker på. Tänkte ha en av mina underbara svarta klänningar som inte används alltför flitigt det senaste.. Ska ha mina high-heels också, it´s to die for baby..! :)

Over and out for now..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0