God morgon världen!

Konstig morgon egentligen. Vaknade vid 6, sen gick det naturligtvis inte att somna om. Tänkte gå upp och åka en sväng till gymmet men då fick jag sms av Micke. Skrev några sms fram och tillbaka, så klockan blev väl runt 7, sen stensomnade jag.. Vaknade kvart över 8 av att Micke ringde och frågade om han kunde komma ut till Parkudden med mina öl.. Sen blev det fart på mig. Upp ur sängen, fixa håret (ser ut som en troll på morgonen, dessutom är håret nyklippt och kort hår står ALLTID åt alla möjliga håll..), fram med kläderna och ut till bilen.

Sen visade jag runt Micke lite på Parkudden och därefter tänkte jag åkt till gymmet. Satte mig i bilen och åkte: till Forsheda! Missade totalt att svänga in i stan. Så nu sitter jag här i träningskläder framför datorn. Ska packa ihop ett lass med saker så får jag träna på hemvägen istället. Måttligt förvirrad idag!

Var ska detta sluta...?!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ojoj, låter knappt som om du borde hålla till på vägarna idag! Bäst att hålla sig undan om man möter lilla coopern nu när vi kör runt lite på samma vägar ;) Hoppas du får en bra dag!

2009-09-17 @ 10:49:42
URL: http://fiisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0