Härligt med nattjobb!

Vilken underbar natt! Jobbar ihop med Lydia på Bredäng. Har varit en sväng i Forsheda och fått hjälpa hemtjänsten där och nu är jag tillbaka här igen. Blir ett himla åkande så den stackars lilla golfen kommer att få jobba hårt i natt :) Har dessutom fått förlängt vikariat här också (fick ju på dagis med så jag ska försöka kombinera ihop båda två, mycket jobb ger fet lön).
Idag har jag inte gjort någonting egentligen; ätit lunch på Olympia, gått en promenad, lagat kycklingtacos och kollat på film. Precis perfekt dag inför en jobbnatt..! Längtar dock efter att få krypa ner i sängen redan nu..
______________________________________________________________________________
Åhh nej.. Hur fasiken ska jag hinna med min träning..? Hade ju tänkt att trappa upp den ett snäpp nu när jag inte skulle jobba så mycket. Nu blir det dubbla jobb.. Men men, jobb går först!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0