Hopplöst..!

Stiger upp ur en varm säng, duschar fort som bara den, hittar rätt kläder, gör en baconostsmörgås till frukost och vad händer..? Jo, dagis ringer och säger att hälften av barnen är sjuka så jag behöver inte komma dit idag. Kunde ni inte ringt liiite tidigare när jag fortfarande låg kvar i sängen.. :) De behövde bara en personal idag och det innebär att de har max 5 barn och att alla går hem innan eller precis efter lunch. Inte lönt för mig att sitta där och glo förstås.

Såå, nu har jag plötsligt fått en hel bonusdag bara sådär. What to do..?! Ska förstås sova lite till eftersom jag ska jobba i natt. Kanske kolla på en film så att jag blir trött igen för just nu är jag piggare än en galen gasell.. Får nog ta och laga lite mat också, är lite sugen på wok faktiskt.. Med kyckling, lite goda grönsaker och


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0