Inte många timmar kvar..

2.5 timme kvar på nattens arbete. Ska bli skönt att få åka hem och krypa ner i sängen. Timmarna mellan 3-5 är oftast de som är jobbigast, men i natt har det varit så fruktansvärt lugnt så jag har suttit och halvsovit en timme framför tvn så nu börjar jag piggna till igen..
Tänkte inte sova så länge imorgon, behöver vända tillbaka på dygnet eftersom jag ska jobba på dagis nästa vecka. Eller ja, jag ska jobba både natt och på dagis, dock inte samtidigt tack och lov! Tisdag och torsdag på dagis och natten mellan tis-ons på Bredäng. Rätt många lediga dagar nästa vecka, fredag-måndag! Sweet <3
Nu ska jag fixa och dona lite..

Kommentarer
Postat av: L♥tta

Vilken rolig blogg URL du har. :)

2009-09-27 @ 06:18:24
URL: http://lottahietanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0