Jag är inte så dum egentligen..!

Åhh denna jävla mobiltelefon! Så fort man har lyckats somna om så ringer den och stör.. Egentligen är det ju inte mobilens fel och inte de som ringer för den delen heller. Ingen kan ju veta att jag försöker bli frisk genom att sova mig igenom hela förkyldningen.. Jag slår vad om att ni nu tänker; Varför stänger hon inte av mobilen bara, puckot?! Men.. Jag jobbar som vikarie och då betyder telefonen och att folk ringer efter mig precis allt!
Jag vet att många har lite funderingar på hur jag kan överleva som vikarie. That´s because I´m so damn good at it! Nädå, men jag jobbar på många olika ställen, är inte rädd för att hoppa in på nya ställen, är flexibel och kan jobba lite när som helst och är allmänt positiv ochh glad. Oftast så jobbar jag faktiskt heltid, även om det kanske verkar som om jag är ledig mycket. Men jobbar man natt så får man ihop många timmar åt gången samtidigt som man faktiskt är ledig på dagarna :) Nu är allt utrett va..?

Till dagens planering (eftersom det ändå börjar bli för sent att försöka somna om). Idag ska jag göra lasagne till middag. Dels för att det är roligt att göra och dels för att det smakar förbannat gott. Ska försöka tvätta bilen om nu vädret tillåter det, för jag ställer mig inte och tvättar bilar i regn. Tänkte försöka bli helfrisk idag också, äta mycket frukt och vitaminer. Dessutom ska jag ringa lite samtal och fixa och dona lite som vanligt..

Hur fasiken gör man lasagne då..? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0