Just det..

Fick en fin kommentar igår om att jag borde slänga ut lite gamla kort som jag hittade i går när jag sorterade på datorn.. Frågan är om ni verkligen vill se dom..? :) Dock är det bara kort mellan 2006 (lumpen)-2009 (typ nyss), inga jätte gamla pics alltså.. Skyll er själva för här kommer dom..

Vi testar stridsmundering innan bataljonsövningen, gillar inte gröna kläder dock eftersom marinen är blå!



Nyår -06. Jag och 9 galna Skövdegrabbar i en vattenfylld container. Fin tradition!



Crusing i Tidaholm -08. Jag bad alla att ställa upp på kort men vad de gör har jag inte en aning om..



High Chaparall -08. Jeepträff :)



En överlycklig Madde har lyckats fånga två små krabbor! Hunnebo -08



Polen -08



Västerås Power meet -08 Madde, Erika och Cissi med en lycklig Brasken mellan sig..



Kims 20-års fest -09 Temat var rosa och turkost. As you can see: Jag har rosa på mig!!!



Har fler, och roligare, bilder men de vill jag inte lägga ut här :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

hehe härliga bilder! =)

2009-09-29 @ 09:01:48
URL: http://lifeofhannii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0