Meddelande..

Kan meddela att sconsen (eller hur skriver man scones i plural..?) blev mycket goda. Dela dem på mitten, bre på massa smör, ett lager ost och sen är det bara att njuta! Loveli..

Nu sitter jag nere på Åkanten på Figy. Vi har fått låna en kärra av skolan så nu väntar vi på att vaktmästarna ska komma tillbaka från sin lunch. Bra drygt! Men men, snart kommer dom iallafall..

Har knappt sovit något idag heller, börjar fundera på om jag är lite småsjuk eller så. Vaknade när jag hade sovit en timme och hade ont i huvudet och känner mig fortfarande lite småvarm. Beror säkert på för lite sömn. Men imorgon ska jag ha sovmorgon, ska inte stiga upp förrän jag känner för det. Vilket skulle kunna leda till att jag ligger kvar i sängen heeela dagen lång! Längtar redan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0