Nattblogg igen..

Underbart att kunna sitta på jobbet och blogga igen. Tog med mig datorn i natt eftersom ingen av oss som jobbar har några lösenord till datorerna på avdelningen..
Att jobba på hemtjänsten är verkligen kanon, min andra riktiga natt nu och hittills har allt funkat över förväntan! Roligt att få åka runt lite och se sig om, träffa människor som faktiskt kan klara sig själva och få prata lite med någorlunda klara gamlingar. Sweet!
Idag då, vad har jag gjort?! Kom inte upp ur sängen förrän efter 15, jobbigt att gå upp ibland :) Fick frukost bestående av smoothie med vaniljyoghurt, banan, hallon och blåbär. Så himla gott! Sen fick jag med Daniel ut på en promenad. Vi lyckades verkligen tajma in vädret för under hela promenaden så sken solen men så fort vi kom in så började regnet att ösa ner. Bra gjort!
Men nu är det dags att börja jobba igen.. Inge rast och ro här inte :) Uppdaterar lite senare om det är lugnt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0