Nattjobb igen..

Nu sitter jag på hemmet och skriver igen. Har 7 timmar kvar innan jag tar helg. Känns såå skönt att få vara ledig i helgen. Ska ha sovmorgon varenda dag! :)

Har ätit jätte goda wienerbröd precis. Jag och Daniel köpte med oss några ut till Parkudden för att fika lite, men först var mamma och pappa där, sen gick solen i moln och till slut hittade vi den försvunna katten. Fikat glömdes bort helt enkelt. Men jag och Paola har fikat, och gott var det!

Imorgon tänkte jag försöka sova lite mer, blev bara 3-4 timmar sovit idag nämligen. Har dock lovat att göra scones på morgonen, sen sova lite och sen hjälpa till och flytta ut saker till det nya huset. Kommer att bli en kanon dag, känner det i hjärtat!

Nu ska jag sätta mig framför tvn en sväng, Anna Phil börjar ju snart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0