Nu jäklar..!

Har gjort en snabbshoppingrunda på apoteket precis. Köpt nässpray, alvedon och vitaminer. Nu jäklar kommer jag att vara frisk som en lärka tills imorgon! Ska dessutom äta tacos ikväll och det om något borde påskynda tillfrisknandet enormt..

Idag har jag enbart legat i sängen, vaknade inte förrän halv 4. Hoppade in i duschen och kröp ner i sängen igen. Sen har jag spelat två omgångar med yatzy, vann och förlorade lika mycket :) Är sjukt sugen på att spela monopol snart förresten. Kanske skulle dra ihop ett gäng och ha en spelkväll. Spela monopol, dricka några öl och äta lite mat. Låter rätt hysat va?!

Nu ska jag sätta mig i soffan och halvsova.. Imorgon måste jag må bättre..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0