På G mina vänner!

Dagens kom-ihåg; Ät inte för många dextrosol när du är sjuk..! Man blir som en speedad iller, vill helst ut och springa, får hjärtklappning för att man ser en groda, tror att allt man ser därefter är ormar, pratar på fort som fan... Men jag var iallafall på gott humör igårkväll. Dessutom lugnade jag ner mig något när jag fick varm glögg och pepparkakor! Underskattat..


Lasagnen blev förresten kanon! Köttfärssåsen som hamnade där i var nog topp 5 på Maddelistan.. Dessutom står det en fin och nytvättad bil utanför nu. Den skulle dock behöva vaxas lite och det är ju egentligen mitt specialområde, men inte idag.. Tror till och med att jag börjar bli lite friskare. Ingen feber vad jag kan känna, mindre snuvig och klarare i huvudet. Dock låter halsen fortfarande förjävlig så folk tror nog att jag är dödssjuk ändå.. Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0