På jobbet..

Passar på att göra en snabb uppdatering från jobbet. Har lite rast och sitter och spanar in aftonbladets snygga framsida; Stackars FiGy är inte skonat från svininfluensa. Det är mitt gamla gymnasium, pappa jobbar där och syrran går på skolan jämte. Jag tänker iallafall inte bli sjuk. Jag har helt enkelt inte tid med det :)

Jobbar bara till kl 13 idag, skönt! Ska dessutom jobba i natt också. Börjar kl 21 och går av 07 i morgon.. Ska bli kanon roligt! Är lite nervös eftersom det är första natten själv inom hemtjänsten. Men jag tror faktiskt att det kommer att gå bra! Jag kan lösa det mesta..

Nu ska jag äta lite fredagsfika. E-B har gjort blåbärspaj, gott gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0