Sova, sova, sova!

Som jag har sovit i eftermiddag..! Kom hem efter en rätt skrikig och kinkig dag på dagis, åt lite mat ihop med mamma och gick och la mig. Vaknade några gånger men sov ändå runt 3 timmar, perfekt! I natt blir det jobb på hemtjänsten. Ska bli kanon roligt! Tar med datorn men vi får väl se om jag hinner uppdatera något..

Nu väntar några lugna timmar innan jobbet. Syrran ska göra varma mackor med fetaost och jag funderar på om man ska åka ut till Parkudden en sväng och försöka få tag på katterna som följde med husköpet. En av dem har tappat sitt halsband och då kommer den inte in genom den elektroniska kattluckan som finns på den lilla stugan jämte huset. Där står ju alla mat och vatten så den behöver sitt halsband..

Hörs kanske lite senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0