Veckoplanering

Hemma från jobbet. Blev en kort dag idag, rätt härligt faktiskt! Sitter här och väntar på att maten ska bli klar. Man har ju vissa fördelar när mamma är sjukskriven och syrran är sjuk, de fixar med andra ord mat till mig som är pigg och rask. Helfel om ni frågar mig.. Men men, jag klagar absolut inte!

Imorgon är det heldag på dagis. Börjar dock inte förrän 8.45, så om jag orkar så ska jag in till stan och träna innan jobbet. På eftermiddagen/kvällen så ska jag till Norrköping och hämta upp pappa. Han skulle lämna någon bil där och behövde skjuts hem igen.. Sen är det jobb på dagis på fredag morgon (slutar redan kl 13.00) och sen jobbar jag natt fre-lör och lör-sön. Sen blir det dagis hela nästa veckan, plus natt ons-tor och tors-fre. Kanon :)

Nu har ni hela min veckoplanering! Så vill ni hitta på något är jag ledig på kvällarna (oftast..) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0