Bara massa jobb..

På jobbet Uganda.. Ni börjar nästan vänja er vid det nu va?! Än har vi inte kommit iväg till Göteborg, kanske att vi åker imorgon istället. Inte mig emot! Jag har fått sova hemma och dessutom varit hemma på en låång lunch i det fina vädret. Mår väldigt bra idag, mycket som känns bra för tillfället. Hoppas att det kan fortsätta så.. Jobbar imorgon också så det blir inte mycket ledigt denna helgen, tar igen det nästa helg istället. Är ledig torsdag-söndag nästa vecka, dock måste jag jobba 2-3 timmar på torsdag också men det är inga större problem. Syrran ska passa Diesel så jag är ändå hundfri några timmar.. Nu är det dags för slutspurt, 3.5 timmes jobb kvar för idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0