Bättre sent än aldrig..

För att kompensera er lite för den riktigt kassa uppdateringen så tänkte jag visa lite bilder från fjällen. Lofsdalen för att vara närmare exakt!

Här har vi Therese och Andreas, vårt resesällskap.


Jag och Johan, det var Höglund som fick upp oss till fjällen där han säsongsarbetar under vintern.


Ett av mina första åk på brädan. Roligt men förbannat svårt!


Johan och Daniel på after-ski


Andra dagen i Lofsdalen. Dags att åka upp i backarna.


Så här långt upp på fjället var aldrig jag men Daniel fotade lite så att även jag kunde få njuta av utsikten :)


Tar igen oss vid värmestugan. Vädret var kanon, så att bara sitta i solen hade räckt för mig!


Hela gänget vid värmestugan. Johan grillade korv så vi tog det mest lugnt med varsin öl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0