Det är inte så smart...

Idag har jag lärt mig att det är väldigt dumt att vakna kl 7 när man börjar jobba halv 8 (speciellt när man har 30 min bilväg till jobbet). 5 minuter försenad, osminkad och med håret åt alla håll var jag på jobbet. Nu börjar jag slappna av efter den hektiska morgonen, har fått på mig lite mascara och håret ligger som det ska, dessutom har jag slängt i mig lite frukost och hunnit vakna till en aning.. Jobbar ända till kl 22 ikväll, låång dag! Men sen är jag ledig fredag, lördag och söndag. Fast det kommer att bli mycket jobb med speed; på lördag är det fikaträff i stan och på söndag ska vi till Gnosjö och sen styrelsemöte. Ingen rast och vila här inte! Jag har lite bilder jag skulle vilja lägga in, men det går ju inte så länge jag sitter med mobilen och skriver. Ska försöka få tag på en dator snart så ska jag uppdatera bildbanken lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0