Diesel

Sitter i soffan och försöker koppla av en stund. Ska tillbaka till jobbet om drygt en timma. Det har hänt mycket sen jag uppdaterade sist. Just nu ligger en liten Diesel och sover på sin kudde. Har alltså skaffat en hund! Detta känns både bra och mindre bra. Han är så snäll och mysig, men fruktansvärt krävande. Jag har inte sovit ordentligt på 4 nätter och min hjärna är i fullständigt kaos. Vet snart knappt vad jag heter. Ovanpå hundinförskaffandet så har det varit mycket med SpeedFMK, både fikaträff, koll i Gnosjö och styrelsemöte. Det känns som om det är lite mycket nu.
Har varit på jobbet en sväng idag, från halv 8 till 11. Diesel skötte sig utmärkt (han får alltså vara med mig på jobbet under dagarna). Sen åkte vi hem och lagade mat. Snart ska vi ta en promenad innan Daniel får ta hand om hunden när jag åker tillbaka till jobbet. Kommer hem runt 22 och då hoppas jag att både hund och Daniel sover gott.
Har väldigt svårt att koppla av när det snurrar så mycket i hjärnan. Är rädd att hunden ska bli odräglig, att jag ska göra fel. Alla försöker ge massa goda råd, jättesnällt, men det blir som sagt lite mycket..
Nu vet ni varför jag inte uppdaterar så ofta, jag har fullt upp med Diesel ett tag framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0