Jag ska försöka..

Sitter på jobbet, är lite småtrött. Förkyld som bara den, beror nog på att det har varit jobbigt ett bra tag nu. Jag är så fruktansvärt stressad hela tiden, hjärtat slår till max och jag kan inte koppla av. Det har varit mycket med mitt jobb, avtal som inte känns okej och ett assistansbolag som sköter allt otroligt dåligt. Jobbet i sig är roligt men det är som sagt de som bestämmer som krånglar till det, speciellt för oss assistenter. Sen har det varit mycket med SpeedFMK, det är också otroligt roligt men ibland blir jag så trött på människor som bara vill prata och inte göra något. Det går bra att vara med och planera men sen när jobbet ska bli gjort är det plötsligt ingen som ställer upp. Ovanpå allt annat så kom Diesel in i bilden. Det är mycket jobb att ta hand om och uppfostra en valp. Han är jätte mysig på alla sätt och vis men samtidigt är det nästan ett heltidsjobb att passa honom. Dessutom åker jag till Göteborg nu i helgen med jobbet. Det känns sådär bra att lämna Diesel och Daniel hemma helt själva, de klarar sig naturligtvis men det blir en tung helg för Daniel. Det blir mycket med både hund, jobb, klubb och förkyldning samtidigt. Det kan vi konstatera.. Men jag mår iallafall bättre idag än vad jag gjorde igår, det var en riktigt kass eftermiddag! Tack vare Daniel som är en klippa, någon som inte jag vill vara utan! Ska försöka komma igång med lite småuppdateringar, det är så skönt att få skiva av sig samtidigt som jag inte vill använda bloggen som en klagomur. Ni måste ju få se alla positiva sidor av mitt liv också. En nackdel med att jag har köpt en iPhone är att jag inte lyckas skicka in MMS bilder. Får försöka ta lite kort på Diesel med kameran och ladda upp istället.. Nu väntar Göteborg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0