Oskäligt tidigt!

Är på jobbet, börjar redan kl 06.00 på onsdagar, vilket enligt mig är oskäligt tidigt eftersom jag då måste gå upp runt 5 på morgonen. Denna årstiden börjar det dock bli bättre eftersom solen stiger upp ungefär då. Men på vintern... Usch! Har haft mycket att göra de senaste dagarna, har till exempel anlagt en rabatt i trädgården (bilder kommer:)), jobbat massor med speedfmk och däremellan gjort massa andra grejer. Det jag längtar efter nu är helgen, förutom att vi ska ha träff med speed och lite styrelsemöten, så ska jag åka och kolla på en hund på fredag. Jag känner mig som ett litet barn på julafton, nervös, uppspelt och nyfiken. Spännande! Inte säker på att det är hunden för oss, det gäller att vara kräsen, men kanske..! :) Kanske hinner uppdatera lite i eftermiddag, slutar jobba strax efter 16 skulle jag tro..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0