Tjejmässa

En snabb uppdatering innan jag hoppar in i duschen. Har varit ute på en lite joggingrunda nu på morgonen, det känns att kroppen behöver börja med ordentlig träning igen. Fasiken vilken kass kondition jag har, riktigt illa! Men sen jag började på mitt nya jobb har det inte funnits tid och nu en bit framåt kommer det finnas alltför mycket att göra emellanåt. Men träningen ska prioriteras!

Idag ska jag med Speed FMK på tjejmässa i Gnosjö. Får hoppas att det kommer några roliga tjejer och pratar med oss så att vi slipper stå där själva hela dagen. Mässan börjar kl 13 och slutar runt 18, så det blir allt några timmar.

Dags att göra sig i ordning, eftersom det är tjejmässa är det väl bäst att sminka sig lite och ta på några fina kläder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0