Äntligen fredag!

Jag har lyckats med dagens mål: Att inte gå upp ur sängen före kl 10! Ska ju jobba i natt och för att slippa behöva sova i eftermiddag (som man aldrig gör ändå) eller vara dödstrött på jobbet så måste man tvinga sig att sova lite längre. Det är väldigt svårt nu när dygnet är tillbakavänt. Vaknade vid halv 8 och bara ville gå upp, men med lite disciplin och övertalning så lyckades jag halvsova någon timme till.
Igår var jag på kompiskväll på Trend House med Frida. Hittade många fina kläder som ville följa med hem, fick begränsa mig lite. De kläder jag köpte var kanon, de kommer att användas flitigt! Såå fina!
Nu ska jag duscha, äta lite och bara softa! Det är ju faktiskt fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0