Hade en kanon kväll igår, men jag missade en sak..

Hade verkligen en super trevlig kväll hos Frida igår. Vi fikade, såg på en underbar film (My sisters keeper, se den!) och därefter bjöd hon och Micke på mat innan vi begav oss mot träningspasset på Tinas Ö. Styrka med Flås, det var bra. Fick mat när jag kom hem också, en annan har ju det så fruktansvärt bra! :)
Det enda jag missade igår var finalen i Paradise Hotel, har ju följt hela den förbannade säsongen nu så finalen måste ses. Tänkte jag skulle passa på att göra det nu innan jag kollar alla tidningar och ser vem som vann.
Lite senare ska jag in till stan och handla lite, grönsaker och tjejtvål. Ha ha.. Tar en sväng förbi gymmet också, längtar dit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0