I´m up!

Idag lyckades jag få ett mycket bättre uppvaknande än igår. Skönt! Sitter fortfarande i sängen, inbakad i ett stort, varmt och fluffigt täcke.
Gårdagens gympapass känns i kroppen, Elin är grym på att få igång alla i salen. Jag och Frida har klarat av 2 pass denna vecka, mycket beröm till oss! Så fortsätter vi väl?! Vi kommer vara i grym form till Beach 2010 :)
Om en liten stund ska jag upp ur sängen. Ska städa lite eftersom det kommer folk hit imorgon. Ska ha lite förfest innan alla drar iväg till Simon och Elins födelsedagsfest. Ska på stan med Frida och Daniel i eftermiddag och försöka handla lite paket, kommer bli kanon!
Nu måste jag bara uppdatera mig lite innan jag kan slå igen datorn för nu..

Kommentarer
Postat av: frida

Klart att vi ska! Näsudden 2010..

2010-02-05 @ 18:14:24
Postat av: Elin

Tackar, ni är också grymma!!

Det är tack vare alla som går på passen som jag kan köra så hårt :) Hoppas vi ses där imon.

2010-02-10 @ 16:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0