Ingen god mat, men ändå måste man äta..

Färdigjobbat för idag, ungarna är fortfarande sjukt söta! Men jag är såå glad att jag dels inte är dagisfröken på heltid och dels att jag inte har några egna barn. Jag måste nog skaffa mig ett tålamod först! Några dagar på dagis emellanåt går jättebra, det är till och med riktigt roligt, men barn är påfrestande också.
Fick förresten ärtsoppa till lunch idag. Det är nog en av de maträtter som jag verkligen inte tycker om (ärtsoppa, mat med blod eller inälvor i, kroppskakor och pyttipanna är usch!). Men "vuxen" som man är måste man föregå med gott exempel inför barnen. Åt en liten tallrik med soppa så nu ska jag äta lite snabbmakaroner med skinksås, hungrig som en svulten gnu!


Förutom att det inte smakar gott så ser det inte gott ut heller, usch!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0