Jag dör bara lite här.. Okej?!

Har fått en förkyldning som heter duga. Shit säger jag bara! Att föda barn kan inte vara någonting i jämförelse med detta. Har inte sovit mycket i natt, näsan är täppt, huvudet värker, kroppen gör ont och jag är trött som en solstingad åsna. Ni fattar själva: jag är sjuk! Punkt.
Igår var jag som sagt på styrelsemöte. Var inte hemma förrän efter 22 så det tog sin tid. Diskuterade många intressanta kommande projekt. Om ni vill vara med i en motorförening som verkligen hittar på saker och har roligt, så hör av er till mig. Medlemsavgiften kostar bara 150 kr om året och vill man så finns det mängder att engagera sig i! Om ni inte vill engagera er så räcker det med att vi får del av era pengar :) Ha ha..
Idag blir det inte mycket gjort. Ska renskriva protokollet var det tänkt, men utöver det så blir det endast ryggläge i soffan eller sängen. Ska kurera mig så fort som möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0