Nu är jag lugn igen..

Lite lugnare idag, med tanke på föregående inlägg.. Ibland har jag väldiga problem med hur människor väljer att sköta saker och ting, speciellt när de skiter i hur det verkligen ska skötas. När det dessutom är saker som gäller mig och som jag (bland annat) kommer att få till svars för är det ännu viktigare att det sköts korrekt! Men jag ska prata med personerna ifråga så får vi se var vi står..

Annars idag.. Funderar på att åka in till stan en sväng, gymmet lockar. Skulle i och för sig lika gärna kunna gå en promenad för det är på den nivån jag måste träna på gymmet just nu iallafall. Förkylningen börjar dock ge med sig, bara halsen kvar nu!
Kanske slipa lite på sideboarden, inte roligt att stå ute i det kalla förrådet bara. Men om jag kommer på något riktigt bra att motivera mig med så kanske jag kan släpa ut ändan dit ändå.. Hörde jag choklad?! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0