Nu känns allting lite bättre..

Nu har jag fått ordning på allt igen. Skottade lite snö och gick en kort promenad för att få igång hjärnan igen. När allting går åt helvete låser sig hjärnan och man kan inte tänka på något annat än all skit.
Har ätit en frukt, slängt in en maskin tvätt, håller på att ladda ner massa program till datorn, ska stryka lite kläder, gå igenom massa papper som jag fick av Marianne igår och lite senare ska jag äta middag. Ikväll är det dessutom dags för intensivgympa, kan inte låta bli att känna mig lite taggad redan nu!


Det kommer att bli en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Gött att du är laddad för ikväll!! Ses där kram!

2010-02-04 @ 14:35:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0