Snabba Cash

Måndag, ny vecka igen. Känns som om veckorna bara försvinner, månaderna också. Snart står man som pensionär och undrar vart livet egentligen tog vägen.
Har haft en så himla trevlig helg. I lördags var vi i Växjö hos Andreas och Therese, åt tacopaj och tog en sväng på stan. Hamnade på ett nyöppnat ställe under jorden, det var precis lika skumt som det låter. Men det var trevlig musik och Johan och Simon ägde på dangolvet.
Igår var jag och Daniel på bio, Snabba Cash. Riktigt bra film, riktigt bra! Måste genast läsa boken.. Somnade rätt sent men så gott som jag har sovit i natt har jag inte sovit på hur länge som helst, helt otroligt! Mmm..
Nu ska jag in till stan, träna lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0