Snart sliter jag ut larmet ur bilen!

Det blev inget mer uppdaterat igår, dels var jag inte hemma och när jag väl kom hem var jag trött. Testade ett nytt recept går igen, köttfärsfyllda auberginer med ostsås och klyftpotatis, smakade gott (sa Daniel, jag känner liksom ingen smak whatsoever).
Fick nyss ett bryskt uppvaknande av att det ringde på dörren. -Vem ringer på dörren kl 9 en fredagsmorgon? Jehovas, hemlarmsförsäljare eller skolungdomar! tänkte jag och försökte somna om. Men klockan ringde fler gånger så jag slängde på mig kläderna och rusade till dörren och där stod... grannen! Larmhelvetet hade gått på bilen (igen) så den stod och blinkade så fint på parkeringen. Tackade grannen (som frågade om hon hade väckt mig varpå jag naturligtvis svarade att jag var sjuk och låg och läste..) och låste bilen utan att dra igång larmet.


Nu sitter jag här och funderar på att äta lite frukost, duscha och känna efter hur jäkla förkyld jag fortfarande är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0