Tjejer är tröga men roliga?!

Läste precis en artikel på Aftonbladets hemsida om att tjejer har lite svårt att fatta skämt, men när de väl fattar så har de roligare åt skämtet än killarna. Tror ni att det kan stämma? Jag tror definitivt att det stämmer, iallafall om jag utgår från mig själv. Jag är fullkomligt astråkig att skämta med, jag fattar aldrig när någon drar ett skämt. Om jag väl fattar så kommer det låångt efteråt och då är det oftast alldeles för sent för att skratta.
Här har ni artikeln: http://www.aftonbladet.se/wendela/article6526101.ab


Men jag har faktiskt blivit lite bättre sen jag började kolla på Betnér och Gustavsson, ironi är min grej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0