Vilken helg! :)

God morgon, god morgon. Sitter i sängen med datorn framför mig. Har varit uppe och röjt lite, bland annat satt på en maskin tvätt.
Hade en underbar helg i Göteborg. Bion var kanon, musikalen var fantastisk, hotellet var jättefint och sällskapet var det bästa! Att jag dessutom hittade lite kläder och ett par skor gör hela saken ännu lite bättre :)
Dock har jag lyckats dra på mig en förkyldning, halsen gör lite ont och näsan är täppt, så jag vet inte hur det blir med min träning i veckan. Om jag håller mig lugn idag så kanske jag kan gympa imorgon, det vore såå skönt!
Idag är det dags för besiktning av lilla camaron, håll tummarna för att den går igenom. Innan dess är det uppstigning och städning som står på programmet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0