Dagens korta

Jag är helt förvånad. Vaknar kl 8 och är pigg, det har inte hänt på år och dag. Inte sen jag började jobba natt iallafall.. Den här lediga veckan har verkligen gjort skillnad. Har till och med ätit frukost som omväxling, känns ju inte såå lönt att slänga i sig en macka om man vaknar vid 12 och ska luncha vid 13. Pluspoäng till Mads..
Tänkte bege mig till gymmet om en stund, alltid skönt att träna på förmiddagen för då är det knappt några andra människor där. Då har man löpbanden för sig själv, underbart! Sen ska jag fixa och dona lite, har en del pappersarbete som måste ordnas. Lätt som en plätt när kroppen är full av energi efter träningen. På tal om plättar, våfflorna igår blev kanon. Gott med hallonsylt på, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0