Fixaren

Okej. Har jobbat, tränat och ätit frukost. Nu är det bara att duscha och sova kvar på dagordningen, i natt är det jobb igen. Orkade inte köra något längre pass på gymmet och har man inte lust så ska man inte tvinga kroppen, mycket viktigt enligt mig.
Kände mig lite som en allfixare på jobbet i natt.
En från dagpersonalen kom inte ifrån parkeringen för att hennes parkeringsbroms hade frusit, vem fixar: Madde
Sköterskan som kom hade nästan tappat en klack på skon, vem fixar: Madde
En lampa i hallen stod och blinkade, vem fixar: Madde
Tror att jag ska börja kalla mig Madde Den Allsmäktige, för jag är fan bra på allt!
Känner att jag kommer få äta upp det där... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0