Håll tummarna för Sverige ikväll!

Tror ni att jag kunde sova länge idag eller?! Prick 8 öppnar jag ögonen och är alldeles för pigg för att somna om. Har legat och läst lite istället. Håller just nu på med boken om Rambo, jag skojar inte. En helt otrolig man som springer naken runt i vildmarken och dödar alla i sin väg, lite väl macho för min smak!
Tänkte åka in mot staden, träna lite och springa i några affärer. I natt är det som sagt jobb som gäller. Kommer med största sannolikhet att missa Sveriges match mot Polen. Förlorade ju på något konstigt vänster mot Slovenien igår, hur detta kunde hända har jag inte en aning om. Sverige spelade ju så bra i första perioden men i andra fallerade allt totalt, synd! Men ny dag, nya tag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0