Hemska ringsignaler!

Om en timme sitter jag i bilen på väg hem mot sängen. Det är största motivationen just nu. En varm säng med täcke och filt, härligt!

Det har varit en jobbig natt, många gamla som inte kunnat sova och därför ringt som tokar på sina larm. Förståeligt till viss del, men att lyssna på telefonens förbannade ringsignal är inget som känns så inspirerande vill jag lova! Kommer drömma mardrömmar om detta hemska ringande. Påminn mig om att aldrig skaffa en telefon där man inte kan byta ringsignalen till någon rolig låt eller annan melodi som piggar upp istället för att fräta sönder hjärnan.

Hörde precis på nyheterna att en by uppåt landet ska få temperaturer på nedåt -44 i natt. Tur att man bor lite i söder så att temperaturen inte sjunker så mycket. Brr, då hade jag frusit ihjäl.. Tur att långkalsongerna är uppfunna :)

Nu är det dags för sista rycket. En chokladbit i magen, ett glas vatten och sen är jag på G!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0