Hemskt vad tiden går fort..

Oj vad tiden har runnit iväg här i natt. Blev helt chockad när jag för en liten stund sedan kollade på klockan och insåg att den snart är halv 5. Om tre timmar ligger jag i sängen och snarkar gott, det ser jag fram emot!

Natten har varit lugn och skön, det ringer lite då och då, men man hinner sätta sig och prata lite emellanåt och det är stunder som jag verkligen uppskattar. Vi har skrattat lite åt min hår-incident, pratat lite om hur arbetet fungerar på olika ställen vi har jobbat på, skrattat lite på en resa som bokades lite hastigt och lustigt. Skönt att bara få lättsnacka lite..

Men man börjar bli lite småtrött nu framåt efternatten. Om det inte ringer någon på en stund finns det risk att jag halvsomnar lite, mmm... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0