Inför det nya året

Nu har jag äntligen fått tummen ur och skrivit ner några saker som jag funderat på inför det kommande året.
 
Jag vill börja träna mer intensivt, få med fler muskelgrupper under träningarna och bygga lite muskler.
Jag vill börja laga mer mat, nyttig och god mat som ett bra komplement till träningen.
Jag vill läsa och utbilda mig till något som jag sedan kan jobba med ett bra tag framöver (sjuksköterska till exempel).
Jag vill umgås mer med de kompisar som jag trivs med och sluta bry mig om vad andra folk tycker och tänker.
Jag vill åka utomlands, någonstans där det är varmt, där maten är god och där landet är vackert.
Jag vill bygga klart mitt sängbord och få färdigt mitt rum på Parkudden.
Jag vill ha semester och inte jobba hela sommaren.
Jag vill spendera mer tid med min familj, de som betyder mest för mig.
Jag vill jobba mer och då gärna fler nätter.
Jag vill åka till Göteborg med Daniel, gå på musikal och äta god mat.
 
Nu gäller det bara att omvända alla vill till ska! Inga problem för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0