Ingen kontroll på boll

God morgon allihop. Eller ja.. Har faktiskt varit vaken ett bra tag nu, men inte orkat skriva något. Har istället försökt mig på att göra några övningar på min nya gymboll. Ni vet en sån där stor boll som man kan göra massa konstiga övningar på hemma. Kan erkänna att det inte går såå bra, har trillat av ett antal gånger nu så blåmärken har jag gott om. Men även om det är svårt så är det faktiskt jäkligt roligt, hade någon kommit och kollat in igenom fönstret så kan jag lova att de också hade skrattat!
Ska alldeles strax börja förbereda lite lunch, sen blir det en sväng till gymmet i eftermiddag. Hoppas att det går bättre än min fight med gymbollen.. Ha ha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0