Jag får liksom ingen ordning..

Jag förstår inte hur jag alltid kan vara så fruktansvärt trött. Känns som om jag har varit konstant trött i flera dagar nu. Har svårt att sova och väldigt svårt att vända tillbaka på dygnet efter nattjobbet. När man väl har lyckats vända tillbaka så är det naturligtvis dags att jobba igen. Lite knepig situation. Vill ju gärna sova på natten när jag väl är ledig från jobbet.. Imorgon ska jag banne mig sova hela dagen, ska inte ställa någon väckarklocka utan bara sova ut..

Dessutom är det något som ligger och gnager i bakhuvudet. Tänker en massa men jag vet inte riktigt vad jag funderar på egentligen. Reder inte riktigt ut mina egna tankar, hur konstigt det än låter. Jag är nog lite knäpp helt enkelt :) Har alltid haft lättare för att reda ut tankarna medans jag skriver så man kanske skulle göra ett försök. Får öppna ett word-dokument och låta orden falla på plats..

Dags att fortsätta jobba, 4 timmar to go..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0