Jag har inte tid att vara förkyld nu!

Jaha.. Känner mig lite halvförkyld, näsan rinner och det känns nästan som om jag hade lite feber. Min arbetskamrat Paola går runt och snorar som fasiken, är det någon som har smittat mig så är det hon. Förhoppningsvis så känner jag mig bättre när jag har fått sova lite efter jobbet.. Har verkligen inte tid att vara sjuk, jag ska ju ha min lediga vecka nu! Hopplöst..!

Läget på jobbet är fortfarande relativt lugnt. Springer på larm och Paola halvsover lite, förhoppningsvis så försvinner hennes förkyldning så att hon orkar jobba imorgon också.. Börjar bli lite småhungrig, men jag är inte direkt sugen på något som finns här på jobbet. Tänkte äta lite soppa när jag kommer hem istället, gott!

Nu larmar det igen, dags att springa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0